hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزوده شدن 500 تخت به بیمارستان صحرایی ارتش در قم

افزوده شدن 500 تخت به بیمارستان صحرایی ارتش در قم

نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در قم گفت: 500 تخت بیمارستان سیار توسط ارتش به قم وارد می شود.

به گزارش رویداد ایران_قم، امیرنوروزی در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: بنا بر اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب ارتش جمهوری اسلامی با همه امکانات در سراسر ایران به ویژه در قم در مقابله با این ویروس مقابله می کند.

وی افزود: ارتش اقدام به ایجاد یک بیمارستان سیار در منطقه پردیسان  انجام داده که 200 تخت در آن دایر شده و روز گذشته نیز 500 تخت دیگر به استان وارد شد.

نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در قم  گفت: 1200 نفر تا کنون به بیمارستان سیار ارتش مراجعه کردند که 10 درصد آنان به دلیل مشکوک بودن به این ویروس به بیمارستان معرفی شدند.

 وی با اشاره به فعالیت ارتش برای ضد عفونی در مناطق کم تردد به صورت روزانه گفت: در این راستا با شهرداری هماهنگی صورت گرفته است تا مناطق مختلف ضد عفونی شوند.

نوروزی بیان کرد: براساس نقشه ای که در دست داریم مشخص است که چه مناطقی توسط توسط ارتش ضد عفونی شده است  که مشابه همین نقشه را سایر نیروهای مسلح که نسبت به ضد عفونی معابر اقدام می کنند دارند.

وی افزود: تردد در برخی مناطق که ضد عفونی انجام می شد کمتر شده و کار در حال مدیریت است و تعداد تخت ها نیز به هزار تخت افزایش پیدا می کند 

نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در قم بیان کرد: نیروهای مسلح بنا به فرمان رهبری در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و این رسالت ما را سنگین تر می کند و هر آنچه که بتوانیم برای قم انجام می دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد