hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیش از ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا در سمنان بهبود یافتند

بیش از ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا در سمنان بهبود یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به آمار بهبود یافتگان مبتلا به کرونا گفت: بیش از ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا در سمنان بهبود یافتند.

نوید دانایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد مبتلایان به کرونا در سمنان بهبود یافته و‌ ترخیص شده‌اند اظهار داشت: روند ابتلای ویروس کرونا در کشور و البته در استان سمنان رو به افزایش است.

وی افزود: بارها تذکر داده شده که مردم باید شرایط کنونی را جدی بگیرند و باید همه مردم استان سمنان در خانه ماندن را جدی بگیرند و همانطور که بارها گفته‌ایم این بیماری آدم‌های بی‌خیال و‌کم توجه را جدی می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به خطرات ناشی از بی‌توجهی به توصیه‌ها و هشدارهای اعلام شده از سوی پزشکان و مسئولان امر در حوزه بهداشت و درمان از سوی مردم گفت: وقتی بیماری را جدی نگیریم شاید روزهای آینده روزهای خوبی برای عموم مردم نباشد.

دانایی افزود: با توجه به اینکه نوروز را نیز در پیش داریم و از طرفی مدارس نیز تعطیل هستند بسیاری از خانواده‌ها با بی‌توجهی به شرایط حاد کنونی در فکر رفتن به مسافرت هستند؛ این در حالی است که شاهد شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و اکثر استان‌های کشورمان هستیم و مسلما اینگونه بیان توجهی‌ها بر شدت و همه‌گیر شدن ویروس کرونا می‌افزاید.

وی عنوان کرد: متأسفانه شاهد هستیم  که مراکز و فروش همچنان رونق دارد و افراد بسیاری برای خرید به این مراکز خرید در استان سمنان مراجعه می‌کنند و این نشانه این مطلب است که این ویروس را مردم خیلی جدی نگرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: سال ما خوش خواهد بود به شرط اینکه ما در سلامت کامل باشیم و باید گفت مردم باید دید و بازدیدهای عید نوروز را به زمانی که ویروس کرونا به طور کامل ریشه کن شد، موکول کنند.

دانایی در مورد آمار مبتلایان جدید در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در 24 ساعت گذشته، تعداد 14 مورد به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اضافه شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد