hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نخستین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم منصوب شد

نخستین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم منصوب شد

با اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی امروز در مراسمی دکتر علی جان صادق پور به عنوان نخستین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم معرفی شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره شرایط سخت استان قم در مواجهه با بیماری کرونا، نقش بی‌بدیل آب را در حفظ سلامتی و بهداشت مهم ارزیابی کرد و خطاب به مدیرعامل و مدیران آب و فاضلاب استان قم گفت: این موضوع وظیفه شما را در شرایط کنونی سخت کرده اما یاری خداوند شما توانسته‌اید این وظیفه خطیر را به خوبی مدیریت کنید.
  وی بر ضرورت تلاش برای حفظ سلامتی مدیران و کارکنان صنعت آب و فاضلاب تأکید کرد و اظهار کرد: شما زمانی می‌توانید خدمات مناسبی به مردم ارائه کنید که از سلامتی برخوردار باشید که با دقت نظر و با رعایت مسائل بسیار جزئی بهداشت فردی می‌شود به زودی بر شرایط سختی که در استان قم حاکم است فائق آمد.
  حمیدرضا جانباز با بیان اینکه نباید خللی در روند خدمت‌رسانی شرکت‌های خدماتی اتفاق بیفتد، تصریح کرد: بنابراین هم به لحاظ شرعی و هم به حکم وظیفه انسانی و اخلاقی توصیه می‌کنم همکاران صنعت آب و فاضلاب بیشتر در کنار خانواده باشند مگر گروه‌ها و بخش‌های خدمات رسان که امیدواریم با درایت و همت همگانی و عزم ملی در مدت زمان کوتاهی این مشکلات را پشت سربگذاریم و شرایط کشور به حالت عادی بازگردد.
  وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مهندس احمدی جبلی گفت: ایشان در طول مدتی که در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خدمت کردند منشأ تحولات بسیار خوبی بودند و جزو نیروهای خوب صنعت آبفای کشور به شمار می‌روند.
  مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر صادق پور و مجموعه آب و فاضلاب شهری و قدردانی از خدمات صورت گرفته در سال‌های سخت گذشته در تأمین آب قم، بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت طرح‌های فاضلاب در استان تأکید کرد.
  وی با اشاره به سوابق مدیریت دکتر صادق پور در شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی فاضلاب استان گفت: امیدواریم در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی، شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان قم زیر چتر شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان قم باشیم.
  در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر علی جان صادق پور به مدت دو سال به عنوان «عضو اصلی هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان» معرفی شد و همچنین با اهدا لوحی از تلاش‌ها و خدمات صادقانه دکتر محمد احمدی جبلی قدردانی شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد