hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تخصیص 100 میلیارد تومان برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم

تخصیص 100 میلیارد تومان برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم

 قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری‌هایی که توسط دکتر لاریجانی و دکتر نوبخت صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص یافت.


به گزارش رویداد ایران_قم،علی ابرازه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با پیگیری ورود بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم به مدار درمان رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با استاندار قم در حال رایزنی هستند و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز کامل اختصاص یافته است و قرار است برای راه اندازی فوری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گروهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شوند.
 وی ادامه داد: هم‌چنین اعتباری برای تأمین نیازهای بهداشتی و اقلام حفاظتی فردی برای کادر درمانی و پرستاران و پزشکان در نظر گرفته شده است.
 قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر فراهم کردن نیازهای حافظتی فردی برای کادر درمانی استان قم هستند.
 وی افزود: برای تأمین اقلام بهداشتی و ماسک مورد نیاز کادر درمانی در حال پیگیری هستیم و با چند واحد تولیدی در شهرک شکوهیه هم رایزنی شده تا ماسک «ان، ۹۵» برای مصرف بیمارستان‌ها تولید شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد