hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ورودی‌های طالقان بسته شد/بومیان غیرساکن هم اجازه ورود ندارند

ورودی‌های طالقان بسته شد/بومیان غیرساکن هم اجازه ورود ندارند

فرماندار طالقان گفت: طالقان با آن که میان شهرهای آلوده‌ای مانند تهران، البرز و قزوین قرار گرفته اما تا به حال حتی یک مورد مشکوک هم نداشته است.

بهنام جهانی گفت: برخی افراد هستند که بومی طالقان محسوب میشوند اما ماهی یک بار در سال به طالقان می‌آیند که از این به بعد از ورود این افراد جلوگیری خواهد شد.
وی در ادامه افزود: ورود افراد غیر بومی هم فقط در موارد خاص و ضروری آن هم با انجام مراقبت‌های لازم میسر خواهد بود.
فرماندار طالقان،در خصوص ورودی های شهر طالقان گفت: تمهیدات لازم برای ساعات پیک ترافیک و شلوغی اندیشیده شده و حتی پزشک هم در ورودی شهر مستقر شده است تا با اندازه گیری تب و درجه حرارت از شیوع این بیماری جلوگیری شود.
جهانی در ادامه در خصوص ضدعفونی شهر گفت: به خاطر آسیب هایی که ممکن است مواد ضدعفونی کننده به لباس و خود افراد بزند ضدعفونی‌ها به صورت شبانه صورت می‌گیرد و همچنین نانوایی‌ها توسط تیم‌های بهداشت به صورت مرتب کنترل می‌شوند.
وی در ادامه از همبستگی بخش‌های مختلف برای جلوگیری از شیوع خبرداد و گفت: بخشدارها، کمیته‌ها، شهرداری و حتی بسیج هم وارد عمل شده و از شیوع کرونا جلوگیری می‌کنند و در بخش‌های روستایی بروشور های آموزشی میان افراد توزیع می‌شود.
فرماندار طالقان در پایان گفت: طالقان با آن که میان شهرهای آلوده‌ای مانند تهران، البرز و قزوین قرار گرفته اما تا به حال حتی یک مورد مشکوک هم نداشته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد