hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مصرف الکل در خوزستان ۳۹ نفر را به کام مرگ کشاند

مصرف الکل در خوزستان ۳۹ نفر را به کام مرگ کشاند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی مصرف الکل در استان خوزستان ۵۰۲ نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۳۹ نفر فوت کردند
فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی مصرف الکل در استان خوزستان ۵۰۲ نفر دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۳۹ نفر فوت کردند.
ابول نژادیان ادامه داد: نخستین فرد با عارضه مسمومیت الکلی در تاریخ ۱۶ اسفند به بیمارستان مراجعه کرد که تا به امروز ۲۰ اسفند تعداد مسمومیت با الکل به ۵۰۲ نفر رسید.
او با بیان این که تاکنون در مجموع ۳۹ نفر جان خود را از دست داده اند توضیح داد: ۳۷ نفر از فوتی ها در اهواز و ۲ فوتی در رامهرمز هستند که از این تعداد ۳۸نفر مرد و یک نفر زن است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: میانگین سنی این افراد مسموم ۳۴ سال است که کم سن ترین فوتی ها ۱۵ ساله و مسن‌ترین آنها ۷۲ ساله است.
او بیان کرد: در تاریخ ۱۸ اسفند بیشترین میزان مراجعه کنندگان را شاهد بودیم که در یک روز ۲۱۸ نفر به بیمارستان های استان مراجعه کردند در روز ۱۹ اسفند ۱۷۰ نفر و در ۲۰ اسفند ۴۹ نفر با مسمومیت ناشی از متانول مراجعه کردند.
ابول نژادیان تاکید کرد: شایعاتی مبنی بر تاثیر مثبت الکل برای مقابله با الکل از سوی سودجویان منتشر شد لذا از مردم خواهش میکنیم به هیج وجه اقدام به خوردن الکل نکنند جراکه هیج گونه اثر در روند درمان کرونا ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد