hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بازیگر جدید سریال جاسوسی و امنیتی تلویزیون / عکس

بازیگر جدید سریال جاسوسی و امنیتی تلویزیون / عکس

سریالی که به واقعیت تهدیدات داعش و طراحی کشورهای غربی پرداخته، این روزها جلوی دوربین است.
 "خانه امن" این روزها جلوی دوربین است  که به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. نویسندگی آن را حسین تراب نژاد برعهده دارد، پیش از این حمیدرضا پگاه و سیما تیرانداز هم مقابل دوربین "خانه امن" رفته‌اند. سامان صفاری که با "شیار 143" به شهرت رسید تا به حال در فیلم و سریال‌های مختلفی چون «سقوط آزاد»، «دلدادگان»، «پارادایس» و «سامورایی در برلین» به ایفای نقش پرداخته است.
"خانه امن" نیز در طول چند ماه گذشته تا به حال در شهرهای مختلف کشور تصویربرداری شده و پروژه‌ای سنگین در ژانر امنیتی جاسوسی است.
عوامل ساخت این سریال که پیش از این با "سارق روح" به سراغ فرقه‌های انحرافی رفته بودند و در "ترور خاموش" مباحث مافیایی موادمخدر را افشا کرده بودند، حالا در "خانه امن" روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته اند و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازند.
تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , سریال ایرانی ,
پیش از این ابوالفضل صفری تهیه‌کننده "خانه امن" در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم توضیح داد که  این سریال تلویزیونی، سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.
صفری در پاسخ به این سؤال که این سریال در چه مناطق و شهرهایی فیلمبرداری می‌شود و چه زمانی آماده پخش خواهد شد، گفت: این سریال در شهرهای مختلف کشور فیلمبرداری می‌شود و حتی "خانه امن" در خارج از کشور هم جلوی دوربین خواهد رفت. زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی طولانی خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانیم نیمه دوم سال 1399 به آنتن سیما برسانیم.
"خانه امن" سریالی است که به دلیل قصه شلوغ و سنگین بازیگران متعددی را به خودش خواهد دید؛ احتمالاً بیش از 50 بازیگر جلوی دوربین "خانه امن" می‌روند. در این سریال خیلی شگفتانه داریم؛ قصه‌ شگفت‌انگیز و اتفاقات عجیب و غریبی را خواهیم دید.
سریال 40 یا 45 قسمتی "خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و نویسندگی حسین تراب‌نژاد در حال تصویربرداری است. مرتضی اصفهانی قصه "خانه امن" را طراحی کرده و به عنوان مشاور در کنار عوامل این سریال تلویزیونی قرار دارد. کامیاب متولی مدیریت تولید را برعهده دارد و احمد گودرزی نیز مدیر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد