hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رونمایی از سیستم مه‌پاش جدید آتش‌نشانی برای ضدعفونی کردن معابر

رونمایی از سیستم مه‌پاش جدید آتش‌نشانی برای ضدعفونی کردن معابر

آتش‌نشانان تهرانی با تعبیه کردن تجهیزات نوین بر روی یک خودروی سنگین آتش‌نشانی، به روند ضدعفونی کردن معابر پایتخت، سرعت بخشیدند.
از روز 13 اسفند امسال و با شیوع ویروس کرونا در کشور و در شهر تهران،  با هماهنگی و با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران که رئیس کارگروه بهداشت محیط و پسماند ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران نیز است، سازمان آتش‌نشانی تهران نیز، اقدام به آلودگی‌زدایی در اماکن عمومی کرد.
آتش‌نشانی تهران در مرحله نخست با تجهیزات در اختیار، با رعایت تمام جوانب ایمنی و اصول مربوطه، اقدامات خود را درباره پاکسازی و آلودگی‌زدایی اماکن عمومی از جمله ایستگاه‌های مترو، BRT و اتوبوس و میادین میوه تره‌بار که شهروندان در آن تردد بیشتری دارند، آغاز کردند.
میادین تره‌بار، پایانه‌های مسافربری و تاکسیرانی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ساختمان راه‌آهن، بازار بزرگ تهران،  ایستگاه‌های BRT، پایانه مترو صادقیه، بیمارستان سجاد و بیمارستان 502 ارتش، پل طبیعت، معابر اصلی و فرعی خیابان ولیعصر(عج) به طول 18 کیلومتر از میدان تجریش تا میدان راه‌آهن از جمله معابر و اماکنی بود که در چند روز گذشته توسط آتش‌نشانی تهران ضدعفونی شد.
در جدیدترین اقدام سازمان آتش‌نشانی تهران، شب گذشته از جدیدترین تجهیزات این سازمان برای گندزدایی معابر رونمایی شد و آتش‌نشانان با استفاده از یک خودروی سنگین معابری در منطقه یافت‌آباد را ضدعفونی کردند.
خودروی مذکور به همت مهندسان سازمان آتش‌نشانی تهران طراحی شده و با استفاده از آن قسمت اعظمی از یک معبر ضدعفونی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد