hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۶ روش مفید برای مقابله با استرس کرونایی

۶ روش مفید برای مقابله با استرس کرونایی

ترس ابتلا به ویروس کرونا و پرهیز از حضور در اماکن عمومی این روز‌ها به شدت گسترش یافته است.
در این شرایطی که با شیوع رو به افزایش کرونا ویروس مواجه هستیم پیشگیری اولویت کار است و حتماً باید رعایت بهداشت فردی بهداشت محیط و روان را داشته باشیم و سعی کنیم با این ویروس مقابله کنیم در ادامه توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت WHOدرباره مدیریت اضطراب در زمان شیوع کرونا را به نقل از روزنامه خراسان می‌خوانید:
احساس ناراحتی، اضطراب، گیجی، ترس با عصبانیت در این روز‌ها طبیعی است. با افرادی که اطمینان دارید می‌توانند به شما کمک کنند، صحبت کنید و با اقوام و دوستان خود تماس بگیرید.
تمرکز خود را معطوف به مهارت‌هایی کنید که در بحران‌ها و مشکلات قبلی، به شما کمک کرده‌اند تا آن را پشت سر بگذارید. تلاش کنید از آن مهارت‌ها برای مدیریت احساسات خود در طول زمانی که این وضعیت ادامه می‌یابد، بهره بگیرید.
زمانی که کسب اخبار مربوط به کرونا باعث ناراحتی شما می‌شود، با کاهش زمان تماشا و شنیدن اخبار مربوط به کرونا از رسانه‌ها، ناراحتی و کلافگی خود را کاهش دهید.
زمانی که باید در خانه بمانید، سعی کنید سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید؛ شامل تغذیه مناسب، خواب، ورزش و روابط اجتماعی با اعضایی از خانواده که در کنار شما زندگی می‌کنند. با دیگر اعضای خانواده و اقوام که در کنارتان نیستند، از طریق تلفن و دیگر وسایل ارتباطی در تماس باشید.
به دنبال اطلاعات درست باشید. با کسب اطلاعات درست، برآوردی دقیق از خطراتی که متوجه شماست و مراقبت‌هایی که باید داشته باشید، پیدا کنید.
برای آرام کردن خود به سیگاریا مواد مخدر دیگر پناه نبرید. اگر بیش از حد تحت فشار هستید، سعی کنید از کمک متخصصان در این زمینه بهره بگیرید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد