hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > میوه در ۲۵ نقطه قم توزیع می‌شود

میوه در ۲۵ نقطه قم توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ۲۵ اسفندماه میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر قم ۵ تا ۱۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی در استان قم در آستانه نوروز اظهار داشت: حمل ۳۰۰ تن سیب تنظیم بازار به داخل استان و حمل روزانه ۱۰۰ تن پرتقال به داخل استان از تاریخ ۱۰ اسفندماه از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.
 وی بیان کرد: میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر قم از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۵ تا ۱۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به استقرار بازرس مقیم در کارخانجات تولید ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ارائه گزارش روزانه به سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، افزود: ۴۸۵ تن روغن خانوار جهت توزیع در تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر تخصیص داده شد.
 وی با بیان اینکه ۴۰۴ تن شکر جهت توزیع در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخصیص داده شد، گفت: جذب سهمیه‌های قبلی کالاهای اساسی اعلام شده از بابت شب عید به استان شامل ۴۰۰ تن برنج هندی، ۴۰۰ تن روغن، ۱۴۰ تن گوشت مرغ، ۱۴۰ تن گوشت گوساله، ۳۳۳ تن شکر خانوار و ۳۳۳ تن شکر صنف و صنعت از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی این استان بوده است.
 سیجانی اظهار داشت: در حال حاضر با عنایت به پیش بینی‌های انجام شده از سوی کارگروه تنظیم بازار استان و بر اساس مکاتبات واصله از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام برای ایام پایانی سال هیچ‌گونه کسری در کالاهای اساسی استان وجود ندارد.
 وی در خصوص مشکلات موجود توزیع کالا در قم نیز افزود: در خصوص تأمین شکر در اسفندماه به میزان ۶ هزار تن، به‌رغم مکاتبات صورت گرفته با معاون بازرگانی داخلی وزارت متبوع و معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی کشور تا کنون ۶۶۰ تن شکر برای استان تخصیص داده شده است و از آنجا که در ماه گذشته میزان قابل توجهی شکر از سوی برخی از مباشرین استان جذب شده در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما در صورت عدم تأمین نیاز شکر استان، کمبود شکر در هفته آینده قابل پیش بینی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد