hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ایجاد 421 هزار مترمربع بوستان شهری در قم

ایجاد 421 هزار مترمربع بوستان شهری در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 98 حدود 471 میلیارد ریال برای احداث بوستان های شهری هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت عرصه‌ها می‌باشد.
پیام جوادیان در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال 94 حدود 60 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال 94 اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود 15 میلیارد تومان از بودجه کم شد.
  مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز در سال 95 را حدود 98 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال 96 بالغ بر 200 میلیارد تومان و در سال 97 حدود 204 میلیارد تومان بود؛ در سال 98 نیز بودجه فضای سبز به حدود 206 میلیارد تومان رسید.
  جوادیان با بیان اینکه از سال 95 به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است، گفت: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.
  وی اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز 162 هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود 20 مترمربع است.
  مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون 421 هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود 471 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است، اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شود تقریبا این هزینه دو برابر می‌شود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد