hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چادر خوابی در باغ فدک هم ممنوع شد

چادر خوابی در باغ فدک هم ممنوع شد

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال پذیرش مسافر در مراکز رو باز و سرپوشیده شهر ممنوع شده و حتی چادر خوابی در باغ فدک نیز نداریم.

حسن محمدحسینی ، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده، نوروز امسال به هیچ عنوان خانه‌های استیجاری، ورزشگاه‌ها و سایر مراکز اقامتی در اختیار مسافران برای اقامت قرار نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نصب چادر در هر نقطه‌ای از شهر (سرپوشیده یا روباز) ممنوع است، تصریح کرد: اکیپ‌های گشت این اداره کل در صورت مشاهده چادر خوابی بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی باغ فدک و خودداری از پذیرش مسافران در نوروز امسال خبر داد و گفت: تمام مراکز اقامتی و تفریحی ناژوان و صفه در ایام نوروز تعطیل است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با بیماری کرونا بازارچه‌های موقت که در سال‌های گذشته در برخی مناطق شهر اصفهان در ایام پایان سال برپا می‌شد، امسال شکل نخواهد گرفت.

محمدحسینی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم تدوین و ارسال بخش نامه‌ای به شهرداران همه مناطق اصفهان مبنی بر عدم صدور مجوز برای برپایی بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های محلی در آستانه سال جدید بوده است.

وی گفت: در محله‌هایی که گل فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها و سایر اصناف مرتبط با شب عید فعالیت دارند این بخش نامه بیشتر مورد تاکید بوده است تا از ایجاد بازارچه‌های موازی جلوگیری شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در مورد برخورد با دست‌فروشان به ویژه در شرایطی که خطر شیوع کرونا وجود دارد، تصریح کرد: با اقداماتی که پیش از شیوع کرونا در سطح شهر از سوی نیروها پیشگیری از تخلفات شهری صورت گرفت، تعداد دست‌فروشان به حداقل رسیده بود، اما در این شرایط هم به دلیل کاهش ترددهای مردم در معابر و بازارها حضور دست‌فروشان کاهش چشمگیری داشته است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد