hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ترخیص ۱۶۴بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در قم

ترخیص ۱۶۴بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در قم

ابرازه گفت: روز گذشته از ساعت ۷صبح تا ۱۴ بعد از ظهر ۱۶۴ نفر از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا بهبود پیدا کرده و مرخص شدند.
علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر دیروز ۱۰۲۵ نفر مشکوک و مبتلا به کرونا در ۵ بیمارستان استان قم بستری هستند.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر آمار قطعی ابتلا به ویروس کرونا در قم ۷۱۲ است که بر اساس آزمایش مشخص شده است.
ابرازه افزود: روز گذشته از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر ۱۶۴ نفر از بیماران مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا بهبود پیدا کرده و مرخص شدند.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به کمبود ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی عنوان کرد: این کمبود‌ها را به همه مسئولین استانی و ملی اطلاع دادیم، موضوعی که در ستاد بحران استان مطرح شد و استاندار و مسئولین استان قول دادند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
ابرازه تصریح کرد: ویروس کرونا جدید است و مردم باید مراقب باشند و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم یادآورشد: پزشکان و پرستاران رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، با توجه به اقدامات صورت گرفته برای آن‌ها تجهیزات پزشکی تهیه شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد