hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ورود افراد غیربومی به قصرشیرین ممنوع شد

ورود افراد غیربومی به قصرشیرین ممنوع شد

فرماندار قصرشیرین گفت : ورود افراد غیربومی به این شهرستان مرزی ممنوع شد و تیم‌های بهداشتی نیز در ورودی شهرستان نسبت به تب‌سنجی و کنترل افراد برای مقابله سرایت ویروس کرونا اقدام می‌کنند.
مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون تیم‌های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، سپاه و همچنین شهرداری و هنگ مرزی در ورودی شهرستان مستقر هستند و با همکاری یکدیگر نسبت به کنترل ورودی‌ها اقدام می‌کنند.
او گفت : به جزء افرادی که ورودشان به شهر ضروری است، اجازه تردد به کسی داده نمی‌شود و در صورت ورود هر نوع خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به شهرستان نیز نسبت به ضدعفونی خودرو و تب سنجی افراد اقدام می‌کنند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین شهرداری و سپاه نیز به طور مستمر نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام می‌کنند و در روستا‌ها نیز دهیاران ملزم به ضدعفونی سطح روستا هستند و از سوی بخشداری مواد ضدعفونی و گندزدا در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.
تاتار افزود: در مرز رسمی پرویزخان نیز با توجه به فعالیت تجاری این مرز از سوی شرکت تعاونی گمرگ به کارگران و افراد شاغل در مرز کمک نقدی برای خرید دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی ارایه شده و همچنین آموزش‌های لازم نیز برای مقابله با ویروس کرونا ارایه شده است.
او افزود: مرز رسمی پرویزخان نیز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و در ورودی شهرستان نیز تمامی رانندگان کامیون‌های صادراتی نیز تب سنجی شده و تاکید شده که اجازه ورود به شهر را ندارند.
او از تعطیلی تمامی آرایشگاه ها‌ی زنانه و مردانه برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین خبرداد و گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان نداشته ایم و با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با سرایت آن اقدام می‌کنیم.
او از افراد خواست از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند و از تعطیلی تمامی امکان عمومی و ممنوعیت تجمع‌ها و همچنین آموزشکاه‌ها و مراکز ورزشی در شهرستان خبرداد.
او گفت: تمام توان خود را برای مقابله با سرایت ویروس کرونا در قصرشیرین به کار گرفته ایم و مرز رسمی پرویزخان نیز از روز گذشته تا سه شنبه هفته آینده براساس تصمیم دولت مرکزی عراق برای صادرات کالا‌ها و مراودات تجاری و مرزی تعطیل شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد