hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| اعزام 1477 نفر از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه به مدینه

کرمانشاه| اعزام 1477 نفر از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه به مدینه

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۴۷۷ نفر از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مدینه اعزام می‌شوند. حامد دارابی اظهار داشت: پرواز حجاج کشور از بیست و هفتم تیرماه آغاز می‌شود و حجاج استان کرمانشاه هم در روزهای نهم، دهم و یازدهم مردادماه عازم می‌شوند. مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: از استان ما یک هزار و ۱۳۰ نفر شامل پنج کاروان تشیع و سه کاروان اهل تسنن به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او گفت: علاوه بر حجاج کرمانشاهی، استان ما میزبان یک کاروان ۱۶۵ نفری از استان ایلام و یک کاروان ۱۳۵ نفره از استان لرستان است. دارابی افزود: با احتساب عوامل اجرایی و مدیران و معاونین کاروان‌ها، یک هزار و ۴۷۷ نفر از فرودگاه اشرفی اصفهانی طی سه روز ذکرشده به مدینه اعزام می‌شوند.

او بیان کرد: زائرینی که از فرودگاه اشرفی اعزام می‌شوند مدینه‌قبل هستند به این معنا که پرواز از کرمانشاه به سمت مدینه است و این زائرین به مدت پنج‌تا شش روز در مدینه و ۲۷ الی ۲۹ روز در شهر مکه هستند. مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه بازگشت حجاج در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ شهریورماه از فرودگاه جده به کرمانشاه انجام می‌شود افزود: حجاج کرمانشاهی که در قالب هشت کاروان کرمانشاهی و یک کاروان از ایلام و یک کاروان از لرستان است، با پنج پرواز ایرباس ۳۰۰ نفره به مدینه اعزام می‌شوند. دارابی خاطرنشان کرد: پروازها در قالب شرکت هواپیمایی ایران ایر و ایرلاین سعودی انجام می‌شود که طی چند سال اخیر ایرلاین سعودی تأخیر نداشته امیدواریم امسال هم با توجه به اینکه کرمانشاهی‌ها برای نخستین بار از طریق این شرکت هواپیمایی عازم می‌شوند تأخیری به وجود نیاید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد