hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع ۷۰۰ بسته بهداشتی در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر قم

توزیع ۷۰۰ بسته بهداشتی در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان قم تا کنون ۷۰۰ بسته بهداشتی در بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران قم توزیع شده است.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: طی ۲۰ روز گذشته که از آغاز شناسایی بیماری کرونا می‌گذرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن برگزاری ستاد پیشگیری، به منظور ایجاد آرامش در بین جامعه هدف، ملزومات بهداشتی را با هدف پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی تهیه، بسته بندی و توزیع کرده است.
وی ادامه داد: کار آماده سازی بسته‌های بهداشتی در اقدامی جهادی با حضور رؤسای مناطق و کارکنان مناطق و ستاد در شرایط کاملاً بهداشتی حتی در روزهای تعطیل و عصرها انجام و در منازل جامعه هدف توزیع شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: در این طرح گروه اول جانبازان شیمیایی شدید و متوسط و ۷۰ درصد به دلیل شرایط خاص مجروحیت و گروه دوم والدین و همسران شهدا به جهت کهولت سن در اولویت قرار داشتند که کار توزیع بسته‌های بهداشتی در بین گروه اول به اتمام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی همزمان توسط هفت اکیپ‌ها متشکل از کارکنان بنیاد در مناطق یک و دو و ستاد بسته بندی و توزیع می‌شود.
حجت الاسلام هنرمند افزود: علاوه بر جامعه هدف مذکور سایر اقشار ایثارگری شامل افراد بالای ۶۰ سال نیز در مراحل بعدی و پس از تکمیل مرحله اول و دوم در این طرح قرار می‌گیرند.
وی اشاره کرد: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس و تقاضای بالا برای تأمین ماسک و ژل ضد عفونی این بسته‌ها به صورت محدود و سهمیه بندی توزیع می‌شود لذا تأمین آن برای جامعه هدف با زحمت همراه بوده لذا بنیاد راسا در این خصوص اقدام کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف، رعایت نکات بهداشتی، اجتناب از حضور در تجمعات، پیشگیری و مراقبت همچنین در این مدت در هفت نوبت حدود ۱۰ هزار پیامک برای جامعه هدف ایثارگر ارسال شده است.
وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرای طرح پایش سلامت جامعه هدف و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این ایام صورت گرفت.
حجت الاسلام هنرمند گفت: طرح پایش سلامت به منظور حفظ و ارتقای سلامت ویژه جامعه هدف در طول سال با حضور پزشک در منازل والدین شهدا و جانبازان انجام می‌شود. این طرح ویژه کارکنان بنیاد در پایان هر سال صورت می‌گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد