hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پویش "یک کار خوب" در جهت کمک به ریشه کنی ویروس کرونا

پویش "یک کار خوب" در جهت کمک به ریشه کنی ویروس کرونا


با همراهی جمعی از هنرمندان قم، پویش یک کار خوب" با هدف ضدعفونی کردن اماکن عمومی سطح شهر قم و همکاری در جهت کمک به ریشه کنی ویروس کرونا به راه افتاد.

به گزارش رویداد ایران_قم ، حمید اکبرپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این پویش به همت و تلاش جمعی از هنرمندان تئاتر و سینمای قم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قم آغاز بکار کرده است.

وی افزود: پویش یک کار خوب با همراهی جمعی از هنرمندان آغاز شده که شامل تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگران تئاتر و تلویزیون و عوامل فیلم سازی می شوند.


طراح و پیش نهاد دهنده این پویش ادامه داد: در ابتدای امر هنرمندان قمی در در نقطه ای از شهر جمع شدند و با اعلام پویش یک کار خوب برای از بین بردن ویروس کرونا نسبت به پاکسازی اماکن عمومی کار خود را آغاز کردند.


وی افزود: هدف اصلی این پویش، نشان دادن خوبی های اخلاقی شهروندان قم است و در این سیاه نمایی که بر علیه قم و ایران عزیزمان می شود، این پویش به راه افتاده است تا نشان دهیم این هجمه ها برای شهرمان جایگاهی ندارد.


اکبرپور افزود: هنرمندان در سطح شهر و در قالب چند گروه نسبت به ضدعفونی کردن تعدادی از خیابان اصلی شهر اقدام کردند و با مواد ضد عفونی کننده سطوح استفاده شده توسط مردم مثل تلفن همگانی، عابر بانک، قفل و درب ورودی مغازه ها و همچنین صندوق صدقات و حتی دستگیره خودروها اقدام به پاکسازی آنها کردند. 


وی با اشاره به مستمر بودن این پویش در روزهای آینده اظهار داشت: در تلاش هستیم که این پویش همچنان ادامه پیدا کند، زیرا که رسالت بخشی از این پویش این است که خوبی ها نمایش داده شود و به همت جمع هنرمندان عملیات ضدعفونی کردن اماکن شهری رخ بدهد.

این کارگردان قمی ادامه داد: البته ما شاهد این بودیم که در برخی از نقاط شهر، انسان های درستکاری بودند که با اهدای ماسک و دستکش رایگان و همچنین تعدیل قیمت های موارد مصرفی مردم این خوبی ها را نشان دهند.





اکبرپور در ادامه با بیان اینکه نیروهای جهادی داوطلب به کمک پزشکان و پرستاران در بخش قرنطینه رفتند،این اتفاق را کاری پسندیده ارزیابی کرد و ابراز کرد: امروز این جوانان ثابت کردند که با این کمک از قافله خوبی ها عقب نماندند و با رعایت موازین بهداشتی و تشویق شهروندان به این پویش در روزهای آینده با انجام این عملکرد و گرفتن ویدئو و بارگذاری در فضای مجازی نسبت به این اتفاق کمک کنند. 


وی این اتفاق را جوانه ای در جهت به راه انداختن خوبی و نیکی مردمی توصیف کرد و  گفت: با تلاش دوستان این جوانه به نهال تبدیل می گردد و خوبی های بیشتری را در فضای مجازی میبینیم و تلاش بر این است که هرکسی کار خوبی انجام دهد و تمام اقشار نسبت به همیاری هم برای کمک به ریشه کنی ویروس کرونا اعلام آمادگی کنند.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد