hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قربانیان کووید۱۹ در سمنان ۵ و مبتلایان قطعی ۴۳نفر شدند

قربانیان کووید۱۹ در سمنان ۵ و مبتلایان قطعی ۴۳نفر شدند

رئیس علوم پزشکی استان سمنان از مرگ دو بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: شمار قربانیان کروناویروس در ۶ شهرستان تحت پوشش این دانشگاه به پنج نفر رسید.

دکتر نوید دانایی از روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ خبر داد واظهار کرد: در مجموع شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه به ۴۳ نفر رسید.
وی با بیان اینکه آزمایش این ۴۳ بیمار مثبت قطعی اعلام شده افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۲ نفر از این مبتلایان قطعی به کروناویروس ، بهبودی یافته و ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: بیماران ترخیص شده که سلامتی خود را بازیافتند در منزل نیز تحت مراقبت هستند و توصیه شده که برای دوران نقاهت در منزل بمانند.
دکتر دانایی از عدم توجه مردم به هشدارها و توصیه های پزشکی گلایه کرد و گفت: برای جلوگیری از شیوع و همه گیری بیشتر کروناویروس راهی جز پیشگیری و قطع زنجیره انتقال نیست بنابراین از عموم هم استانی ها درخواست می کنیم جز در موارد ضروری از خانه بیرون نیایند.
به گزارش ایسنا آمار مبتلایان به کروناویروس در دو شهرستان شاهرود و میامی از طریق علوم پزشکی شاهرود اعلام می شود و آمار مربوط به شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، سرخه ،آرادان و گرمسار از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت روزانه اعلام می شود.
دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت که ظهر هر روز آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان های مختلف را به طور رسمی اعلام می کند، ۱۶ اسفندماه آمار موارد مثبت شناسایی شده در استان سمنان را ۱۱۴ نفر اعلام کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد