hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ثبت یک فوتی بر اثر کرونا در قرچک/مجموعا۳۲نفرمشکوک به بیماری بودند

ثبت یک فوتی بر اثر کرونا در قرچک/مجموعا۳۲نفرمشکوک به بیماری بودند

فرماندار قرچک از ثبت یک فوتی بر اثر کرونا با سابقه بیماری قلبی در قرچک خبر داد و گفت: ۳۲نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد ۸ نفر جهت مداوا به بیمارستان‌های تهران اعزام شده اند.

بهمن خطیبی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز فقط یک نفر فوتی مبتلا به بیماری کرونا جز آمار شهرستان قرچک بوده است اظهار داشت: این فرد به دلیل داشتن مشکلات قلبی و تنفسی و بدون مراجعه به بیمارستان قرچک، در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت شده است.
خطیبی افزود: در مجموع ۳۲ نفر مشکوک به بیماری کرونا بوده‌اند که از این تعداد ۸ نفر جهت مداوا به بیمارستان‌های تهران اعزام و حال عمومی باقی افراد خوب است و سلامت آنها تحت نظارت کادر پزشکی شهرستان قرار گرفته است.
وی از عموم مردم شهرستان خواست ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، از تردد غیرضروری در شهرستان خودداری کنند تا شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس نباشیم.
فرماندار قرچک از نظارت شبانه‌روزی نیروهای بهداشت محیط قرچک بر اماکن عمومی خبر داد و و عنوان داشت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیروهای بهداشت محیط شهرستان به صورت شبانه‌روزی بر نحوه گندزدایی اماکن عمومی نظارت داشته و آخرین دستورالعمل‌های نحوه ضدعفونی را ارائه می‌دهند.
خطیبی افزود: بازدید از نحوه گندزدایی تمامی مراکز بخصوص مراکز بهداشتی و درمانی، نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها و دیگر واحدهای صنفی به طور مرتب انجام می‌شود.
وی بیان کرد: از دیگر موارد مورد تاکید شورای پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان، نظارت دقیق بر بهداشت اماکنی نظیر مراکز تحت پوشش بهزیستی از جمله کمپ‌های ترک اعتیاد، مراکز توانبخشی و …، اماکن متبرکه، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها و دیگر واحدهای خدمات شهری و روستایی بوده است.
خطیبی افزود: در کنار انجام مأموریت‌ها از سوی متولیان مربوطه، مردم نیز باید در حفظ سلامتی خود و دیگران جدیت و حساسیت لازم را داشته باشند.
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد