hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد مبتلایان به ۱۵ نفر رسید / ترخیص ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا

تعداد مبتلایان به ۱۵ نفر رسید / ترخیص ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان کردستان گفت: با افزایش یک مورد جدید مبتلا به کرونا، آمار مبتلایان در کردستان به ۱۵ نفر رسید.

فرزین رضاعی  اشاره به آخرین اطلاعات و آمار موارد ابتلا تا صبح روز پانزدهم اسفند، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا 233 نفر بیمار به بیمارستا‌های استان مراجعه کرده و هم‌اکنون 97 نفر از آنان بستری و تحت مراقبت پزشکی هستند.

وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز 40 نفر، بیمارستان توحید سنندج 20 نفر، بیمارستان رازی بانه 12 نفر، بیمارستان شهید بهشتی قروه 5 نفر، دیواندره 3 نفر، دهگلان 3 نفر، بیمارستان تامین اجتماعی سقز دو نفر، بیمارستان بوعلی مریوان 2 نفر و سروآباد نیز 2 نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان کردستان گفت: همچنین تا پایان روز گذشته در مجموع 15 نفر بیمار مشکوک به کرونا ویروس که در مراکز درمانی استان تحت درمان بودند، پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی گفت: 6 نفر از بیمارستان امام خمینی سقز، 5 نفر از این بیماران از بیمارستان توحید سنندج، 2 نفر از بیمارستان شهید بهشتی قروه، یک نفر از بیمارستان تامین اجتماعی سقر و یک نفر نیز از بیمارستان رازی بانه ترخیص شده‌اند.


رضاعی اذعان کرد: امروز یک مورد جدید ابتلا به کرونا در استان کردستان به ثبت رسیده که آمار مجموع مبتلایان به کرونا را از 14 به 15 نفر افزایش داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان کردستان خاطرنشان کرد: از 15 نفر مبتلا به ویروس کرونا، 9 نفر مربوط به شهرستان سقز، 2 نفر سنندج، بانه  2 نفر، دیواندره یک نفر و مریوان هم یک نفر است.

رضاعی بیان کرد: تاکنون هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در کردستان به‌صورت قطعی گزارش نشده و هنوز جواب نتایج 3 نفر فوتی مشکوک به این بیماری هم اعلام نشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد