hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اختصاص دوبیمارستان تامین اجتماعی اصفهان به بیماران کرونایی

اختصاص دوبیمارستان تامین اجتماعی اصفهان به بیماران کرونایی

معاون درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:دو بیمارستان تامین اجتماعی در استان پذیرای بیماران کرونا و مشکوک به کرونا است .
علی اعتصام پور معاون درمان تامین اجتماعی استان گفت: بیمارانی که دارای علائم ویروس کرونا و یا مشکوک به کرونا همچون سرفه، تنگی نفس و دارای تب هستند به کلینیک‌های تخصصی معین شده مراجعه کنند تا لزوما خدمات بهتری به آن‌ها ارائه شود.

علی اعتصام پور با بیان اینکه بیمارستان غرضی اصفهان از ۱۲ اسفند در لاین کرونا قرار گرفته گفت: بیمارستان فاطمه زهرای نجف آباد هم از بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان است که بیماران مبتلا به کرونا را بستری می‌کند.

او با اشاره به اینکه در مراکز درمانی، بیماران دارای تب، در محل‌های ویژه رسیدگی می‌شوند افزود: در حال حاضر جراحی‌هایی که اورژانسی نیست در استان ممنوع اعلام شده، ولی بیمارستان شریعتی، چمران و کاشانی بیماران اورژانسی قلبی و جراحی‌های اورژانسی را پذیرش می‌کنند.

علی اعتصام پور با بیان اینکه بیمارستان شریعتی اصفهان به صورت شبانه روزی بیماران غیرعفونی و غیر تب دار در تخصص‌های مختلف را پذیرش می‌کند گفت: پلی کلینیک‌های دیگر استان همچون پلی کلینیک کمال پور چهارباغ بالا و ملکوتی خواه در خیابان لاله اصفهان، هم پذیرای مراجعان و بیماران عادی هستند.

معاون درمان تامین اجتماعی استان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری افزود: همه افراد جامعه نیاز به ماسک پیشرفته ندارند و صرفا بیمارانی که تب دارند از ماسک معمولی و بیمارانی که مشکوک به ویروس کرونا هستند، از ماسک N۹۵ و گرید بالا و پیشرفته استفاده کنند.

او با تاکید بر اینکه آرامش روانی مردم باید حفظ شود گفت: مدیریت بحران را باید جدی گرفته و مردم از تردد‌های درون و برون شهری غیرضروری خودداری کنند.

علی اعتصام پور در خصوص تامین تجهیزات درمانی و دارو هم گفت: در مراکز قرنطینه کرونای تامین اجتماعی که شامل بیمارستان‌های غرضی و فاطمه زهرای نجف آباد است مشکلی در تامین وسایل و دارو‌های کمک کننده در درمان این بیماری نداریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد