hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ضرورت حمایت همگانی از فعالیت اصناف قم مورد توجه قرار گیرد

ضرورت حمایت همگانی از فعالیت اصناف قم مورد توجه قرار گیرد

همه باید دست به دست هم دهیم و از فعالیت اصناف قم که نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی دارند، حمایت کنیم.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی روز سه‌شنبه در گفت وگویی بیان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده دراثر شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت و آمد مردم در سطح شهر، بازار فروش اصناف مختلف با کاهش مواجه شده که این موضوع برای ادامه فعالیت آن ها، مشکل ساز است.
وی بیان کرد: دراین شرایط ویژه نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی دراخذ عوارض، مالیات، بیمه و سایر پرداختی‌های قانونی‌ از اصناف انعطاف بسیاری داشته باشند تا آن‌ها بتوانند با عبور از وضعیت کنونی، این مبالغ را بپردازند.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در جریان جلسات ستادی استان، مشکلات اصناف قم را در حضور مدیران بخش‌های اقتصادی مطرح و برای کمک به آنان تصمیمات لازم را اجرایی کنیم.
سیجانی گفت: سرمایه درگردش ازجمله مهمترین عوامل مورد نیاز برای فعالیت‌های صنفی است که در اثر کم شدن میزان فروش، کاهش می یابد و برای جبران آن باید بسته های حمایتی همچون پرداخت تسهیلات بانکی به اصناف در اولویت قرار گیرد.
وی افزود: در کنار فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اصناف، مردم نیز باید حمایت بیشتری از کسب و کارها داشته باشند و اگر مالک مغازه ای هستند و یا سرمایه گذاری در فعالیت های صنفی داشته اند، به یکدیگر برای پرداخت مبلغ اجاره و سایر پرداختی ها، فرصت دهند تا این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم و از فعالیت اصناف قم که نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی دارند، حمایت کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد