hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ضدعفونی چندباره قطارهای مترو پس از شیوع کرونا/ اجرای اقدامات پیشگیرانه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت

ضدعفونی چندباره قطارهای مترو پس از شیوع کرونا/ اجرای اقدامات پیشگیرانه طبق دستورالعمل وزارت بهداشت

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در بازدید شبانه سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه داد.
یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک به طور شبانه از پایانه فتح آباد متروی تهران بازدید کرد. 
در این بازدید فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو توضیحاتی را در خصوص اقداماتی که روزانه برای ضد عفونی قطار‌ها و ایستگاه‌های خطوط مترو انجام می‌شود، ارائه داد و گفت: تمامی قطار‌های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت روزانه در سیستم‌های مکانیزه مترو واش شستشو و ضد عفونی می‌شود، این کار‌ها طبق دستور العمل‌هایی که از دیگر مترو‌های جهان و دستور العمل های‌ارائه شده از سوی وزارت بهداشت دریافت کردیم، انجام‌می شود.

وی در ادامه افزود: با سر فاصله حرکت سه و نیم دقیقه امکان خارج کردن قطار‌ها را نداریم، اما برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، قطار‌ها حداقل سه بار در روز، نظافت و ضدعفونی می‌شوند و در برخی خطوط همانند خط شش که فاصله زمانی رسیدن قطارها، بیشتر است برای هر حرکت قطار، نظافت و ضدعفونی انجام می‌شود، اما این اطمینان را می‌دهم که تمامی قطار‌ها به صورت ضدعفونی شده در مسیر قرار می‌گیرند.
نوبخت خاطرنشان کرد: روزانه در چندین نوبت هندریل‌های پله برقی، پله‌های ثابت، صندلی ها، دستگاه‌های فروش بلیت و تمامی اماکنی که مسافران با آن در تماس هستند ضد عفونی می‌شوند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: سلامت شهروندان و مسافران از اولویت‌های مدیریت شهری است و امیدواریم با اقدام‌های پیشگیرانه بتوانیم آسودگی خاطر آنان را فراهم کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد