hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پایش مسائل پیگشیرانه بهداشت مجاری عرضه سوخت استان قم

پایش مسائل پیگشیرانه بهداشت مجاری عرضه سوخت استان قم

چندین جلسه به‌منظور بررسی راهکارهای مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه و انبار نفت به‌صورت مستمر و با پیگیری واحدهای عملیاتی، اچ‌اس‌ای و خدمات اداری برای اجرای آن با حضور مدیر و مسئولان ذی‌ربط در سطح منطقه قم برگزار شد.                

به گزارش رویداد ایران_به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، این جلسات برای پیگیری جدی مصوبات و دستورالعمل ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با همکاری و حضور سید علی عظیمی رئیس مرکز بهداشت و سلامت کار و خانواده صنعت نفت استان قم  و همکاران وی برگزار شده است.
بر پایه این گزارش، خروجی این جلسات با دو محور سلامت کارکنان و سلامت مردم در زمان سوختگیری در جایگاه‌های سوخت و رعایت کامل مصوبات اطلاعیه‌های ابلاغی شرکت و وزارت بهداشت با تأکید بر پیگیری حضوری و به‌صورت محسوس و نامحسوس گروه‌های نظارتی در سطح مجاری عرضه سوخت استان اجرائی شده است.
رعایت تدابیر پیشگیرانه در محیط اداری, نصب بنر و اطلاع‌رسانی به کارکنان، شناسائی گروه‌های در معرض خطر و تأکید بر حفظ سلامت و رعایت موارد پیشگیرانه و در اختیار گذاشتن ملزومات بهداشتی به‌ویژه در اختیار کارکنانی که در معرض خطر بیشتر هستند و گندزدائی محیط اداری ستاد و انبار نفت از اهم موارد اجرا شده در منطقه قم بوده است.
همچنین کنترل محسوس و نامحسوس مجار عرضه سوخت سطح استان علاوه بر ابلاغ مؤکد اطلاعیه‌های لازم الاجرا به‌صورت مستمر در دستور کار منطقه و گروه‌های بازرسی با حفظ نکات بهداشتی و سلامت کارکنان منطقه قرار دارد.
 
کرونا 4
کرونا 3
کرونا 2
کرونا
رعایت 4
رعایت 1
رسانه جدید
کرونا011 
 
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد