hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعترافات هولناک کرکس موتورسوار

اعترافات هولناک کرکس موتورسوار

ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با دستورات ویژه قضایی همراه بود، به اعترافات هولناک کرکس موتورسوار انجامید. 
 متهم 31 ساله معروف به «کرکس موتورسوار» که با تشکیل یک باند شش نفره، به کودکان و نوجوانان تعرض می کرد راز بسیاری از پرونده های زورگیری، آدم ربایی و تعرض به کودکان را فاش کرد.
 
اعضای این باند خطرناک که برخی از آنان خود نیز طعمه تعرض «کرکس موتورسوار» شده اند با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) تحت تعقیب قرار گرفتند و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا و به دستور قاضی عندلیب بخشی از این پرونده در شعبه 411 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت و پرونده اتهامی جوان معروف به «کرکس موتورسوار» نیز به طور مستقیم به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد. گزارش خراسان حاکی است، همه اعضای این باند با قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار گرفتند تا تحقیقات با شیوه های تخصصی و علمی ادامه یابد. در همین حال و بعد از درج خبر دستگیری اعضای این باند در روزنامه خراسان، حدود 18 نفر به پلیس آگاهی مراجعه کردند که تاکنون 12 نفر از کودکانی که مورد تعرض  قرار گرفتند، این متهمان را شناسایی کرده‌اند.
 
از سوی دیگر نیز «کرکس سیاه» به آزار و اذیت و تعرض به پنج تن از کودکانی اعتراف کرده است که درخیابان ها مشغول کار یا جمع آوری زباله بوده اند اما هیچ کس شکایتی را در این باره مطرح نکرده است. بنابر گزارش خراسان، اعضای این باند علاوه بر جرایم وحشتناکی مانند تعرض به کودکان به زورگیری و سرقت های متعدد نیز در مناطق شمال و شمال شرقی مشهد اعتراف کردند که با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، بررسی های ویژه ای با راهنمایی و نظارت مستقیم قاضی عندلیب ادامه دارد.
 
تحقیقات کارآگاهان همچنین نشان می‌دهد که سرکرده این باند جرایم هولناک خود را از حدود چهار سال قبل درحالی آغاز کرده است که سوابق کیفری نیز در همین زمینه دارد. معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با تاکید بر این که بخش های زیادی از پرونده مذکور به دلیل منع قانونی قابل اطلاع‌رسانی نیست و تحقیقات به صورت محرمانه ادامه دارد به خراسان گفت: با ادامه بررسی های قضایی و پلیسی و در مراحل مختلف دادرسی با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.
 
قاضی اسماعیل عندلیب افزود: هم اکنون تحقیقات کارآگاهان زیر نظر بازپرس سیدروح ا... حسینی ادامه دارد و شهروندانی که فرزندان آنان به هر طریقی طعمه اعضای این باند شده اند، می توانند برای شناسایی متهمان به اداره جنایی پلیس آگاهی مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت آنان و فرزندانشان به طور محرمانه باقی می ماند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد