hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تایید ابتلای یک مورد کرونا در دماوند/بیمار با ایست قلبی فوت کرد

تایید ابتلای یک مورد کرونا در دماوند/بیمار با ایست قلبی فوت کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند از ابتلا یک نفر به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بیمار به دلیل سابقه بیماری تنفسی با ایست قلبی فوت کرده است.

 حسن خیرخواه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از ابتلاء و فوت یک نفر به بیماری کرونا در دماوند خبر داد و اظهار داشت: از بین نمونه‌های بررسی شده بیماران مشکوک به کرونا ویروس در دماوند تا کنون ابتلای قطعی یک مورد تأیید شده است.
خیرخواه بیان داشت: متأسفانه این بیمار به دلیل سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و جراحی قلب و علائم تنفسی شدید دچار ایست تنفسی شده و فوت کرده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند عنوان داشت: افراد سالمند به ویژه افراد بالای ۵۰ سال حتی در صورت نداشتن بیماری زمینه‌ای، اگر به بیماری کرونا مبتلا شوند متأسفانه یکی از گروه‌های پرخطر هستند.
وی افزود: هرچقدر رده سنی بالاتر رود به تبع این خطر بیشتر است، بنابر این افراد مسن تا زمانی که علامت پیدا نکرده‌اند، حتماً اصول بهداشتی را باید با اولویت چند برابری نسبت به افراد عادی رعایت کنند.
خیرخواه اظهار داشت: علاوه بر افراد مسن کسانی که از آنان مراقبت می‌کنند و یا مرتب با آنها در ارتباط اند باید موارد بهداشتی را بسیار جدی بگیرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد