hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ابلاغ اتاق اصناف اصفهان به تالارها؛ مراسم عروسی و ترحیم برگزار نشود

ابلاغ اتاق اصناف اصفهان به تالارها؛ مراسم عروسی و ترحیم برگزار نشود

رئیس اتاق اصناف اصفهان از اجرای توصیه‌های بهداشتی در واحدهای صنفی خبر داد و گفت: به تالاردارها و رستوران‌دارها ابلاغ شده تا از برگزاری تجمعات بزرگ مانند همایش‌ها، مراسم ترحیم، عروسی و غیره خودداری کنند.
رسول جهانگیری ، با اشاره به تکذیب خبر تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، اظهار داشت: برای هیچ شغلی تعطیلی اعلام نشده و نخواهد شد.

وی افزود: فقط توصیه به رعایت نکات بهداشت شخصی و ضد عفونی واحد صنفی به تمام واحدها اعلام شده و همچنین تمامی دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی و متولیان کلان اصفهان را عملیاتی کرده‌ایم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در اصفهان دائر هستند، گفت: این واحدهای صنفی با رعایت توصیه‌های لازم در خدمت شهروندان هستند و هیچ اعلام تعطیلی به آنها داده نشده است.

وی تصریح کرد: به تالاردارها و رستوران‌دارها ابلاغ شده تا از برگزاری تجمعات بزرگ مانند همایش‌ها، مراسم ترحیم، عروسی و غیره در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خودداری کنند و همچنین چایخانه‌هایی که اقدام به سرو قلیان کنند پلمب خواهند شد.

جهانگیری ادامه داد: به مردم این خاطر جمعی را می‌دهم که هیچگونه کمبود مواد غذایی در استان اصفهان نداریم و شهروندان هر موقع نیاز داشتند می‌توانند به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی با اشاره به تکذیب شایعات کمبود مواد غذایی و تعطیلی واحدهای صنفی، اظهار داشت: این موضوع یک جو روانی است و عده‌ای سودجو و معاند با مردم اقدام به ایجاد ناامنی اقتصادی و اجتماعی در جامعه کردند و قصد بر هم زدن فعالیت‌های اقتصادی و امنیت اجتماعی را دارند وگرنه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد