hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کاهش ساعت کار آرایشگاه‌های زنانه به مسئولیت آرایشگران است

کاهش ساعت کار آرایشگاه‌های زنانه به مسئولیت آرایشگران است

عضو هیئت رئیسه اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان درباره تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت سالن‌های آرایشی زنانه گفت: در حال حاضر به نوعی در اوج فعالیت سالن‌های آرایشی قرار داریم، به همین دلیل آرایشگران راضی به تعطیل کردن یا کاهش ساعات کار خود نیستند، اما مشتریان نوبت‌هایشان را یک به یک لغو می‌کنند.

اختر ملاافضل  اظهار کرد: در کانال رسمی اتحادیه موارد به صورت کامل اعلام شده است. از مسئولان واحدهای صنفی خواسته شده تا از حضور غیرضروری در اتحادیه خودداری کرده و در صورتی که شاگردان آرایشگران تمایل به تعطیلی سالن‌های آرایشی دارند، این کار را انجام دهند.

وی افزود: همچنین ضد عفونی سطوح، استفاده از ماسک و دستکش یک بار مصرف توسط فعالان این حرفه، از دیگر اقداماتی است که بر آن تاکید شده است.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان درباره علت کاهش نیافتن ساعت کار سالن‌های آرایشی زنانه گفت: این مسئله در اختیار اتحادیه نیست و به مسئولیت خود آرایشگران است. از طرفی به دلیل اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و به نوعی اوج فعالیت سالن‌های آرایشی است، این افراد حاضر به تعطیل کردن یا کاهش ساعات کار خود نیستند.

ملاافضل ادامه داد: با این وجود برخی از سالن‌های آرایشی برای جلوگیری از شیوع این بیماری به اختیار مسئولانش تعطیل شده‌اند اما مشتریان به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری نوبت‌های خود را یک به یک لغو می‌کنند.

وی درباره تعطیلی اتحادیه‌ها نیز خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر اتحادیه عملاً کارایی خود را از دست داده و بهتر است تعطیل شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد