hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تاکید استاندار قم برضرورت ضد عفونی معابر و مکان های عمومی

تاکید استاندار قم برضرورت ضد عفونی معابر و مکان های عمومی

استاندار قم با تاکید بر اعمال محدودیت در استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی گفت: باید ضدعفونی معابر، مکان‌های عمومی و ناوگان حمل‌ونقل عمومی، در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.
به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.
 وی استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های خیریه و خصوصی برای بستری بیماران مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا را خواستار شد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم جهت اخذ مجوز به‌کارگیری این بیمارستان‌ها و همچنین تامین نیروی انسانی موردنیاز اعم از کادر پزشکی، پرستاری و غیرپزشکی را انجام دهد.
 استاندار قم با اشاره به رایزنی‌ها و اقدام‌های صورت گرفته جهت استقرار بیمارستان‌های سیار توسط نیروی‌های مسلح در قم افزود: باید هماهنگی‌های لازم برای فراهم نمودن فضای قرنطینه افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در اماکن فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان نیز صورت پذیرد.
 سرمست همچنین تمرکززدایی از مراکز درمانی و داروخانه‌ها در راستای کاهش امکان ابتلا به بیماری کرونا را ضروری دانست و تصریح کرد: در این راستا باید تعداد درمانگاه‌ها و داروخانه‌های شبانه‌روزی افزایش یابد.
 وی همچنین کاهش ساعات کاری دستگاه‌های دولتی را موردتوجه قرار داد و گفت: بااین‌وجود پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی استان قم در کنار تداوم ارائه خدمات به مردم در دستور کار قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد