hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اقدامات احتیاطی برای کرونایی هایی که در منزل تحت مراقبت هستند

اقدامات احتیاطی برای کرونایی هایی که در منزل تحت مراقبت هستند

برخی بیماران مبتلا به کرونا نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و در منزل تحت مراقبت قرار میگیرند. این افراد باید در منزل یکسری نکات احتیاطی را برای پیشگیری از ابتلای سایر اعضای خانواده انجام دهند.

 بیمار مبتلا به کرونایی که در منزل تحت مراقبت است، باید در زمان استراحت در منزل برخی موازین پپیشگیری را رعایت کند تا زمانیکه مرکز بهداشت شهرستان یا استان به وی اعلام کند که می تواند به فعالیت های روزمره خود بازگردد.
بر این اساس بیمار باید در منزل از یک ماسک معمولی، ترجیحا ماسک یکبار مصرف استفاده کند. همچنین در هنگام عطسه و سرفه، دهان و بینی خود را با دستمال کاغذی و یا قسمت بالای آستین یا ماسک جراحی معمولی بپوشاند.
همچنین در زمان استراحت در منزل، محل استقرار و استراحت بیمار تا زمان بهبودی از دیگران جدا شود و بهداشت دست و سطوح هم باید به خوبی رعایت شود. اطرافیان بیمار از استفاده از وسایل خصوصی او خودداری کنند.
بنابر اعلام کانال اینستاگرامی وبدا، در عین حال شست و شوی مکرر و صحیح دست ها به آب و صابون به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه به خصوص بعد از رفتن به دستشویی، پیش از غذا خوردن، بعد از تمیز کردن بینی، عطسه و سرفه توصیه می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد