hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ورود اتحادیه پوشاک اصفهان برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی

ورود اتحادیه پوشاک اصفهان برای تولید ماسک و لباس بیمارستانی

در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای ماسک، اتحادیه پوشاک و نساجان اصفهان در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و تحت نظارت این نهاد، در ۱۰ کارگاه اقدام به تولید ماسک و لباس بیمارستانی کرده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان، در خصوص این اقدام اتحادیه پوشاک جهت تولید ماسک و لباس بیمارستانی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: بعد از رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی، روز جمعه جلسه‌ای با تولیدکنندگان پوشاک برگزار شد و ۱۰ کارگاه تولید پوشاک با رعایت شرایط خاص در حال تولید ماسک و لباس های بیمارستانی هستند که طبق پیش بینی دو کارگاه می توانند حدود ۴ هزار ماسک تولید داشته باشند.
 ابراهیم خطابخش توضیح داد: در این ۱۰ کارگاه حدود ۲۰ چرخکار توانمند و به طور میانگین ۲۰۰ چرخکار برای تولید ماسک در اصفهان فعالیت می کنند که بخشی از هزینه های این طرح از سوی  خیرین پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: شب گذشته در این طرح حدود ۵ هزار ماسک در اصفهان تولید شده است، همچنین آمار تولید لباس های بیمارستانی امشب مشخص خواهد شد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمرکز ما برای رفع نیاز استان اصفهان است، گفت: با پیگیری های صورت گرفته به نظر می رسد طرح تولید ماسک از سوی اتحادیه پوشاک تنها در اصفهان انجام می شود و حتی پایتخت چنین اقدامی را انجام نداده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد