hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بنی طبا: افت فشار آب اصفهان به دلیل خانه تکانی است

بنی طبا: افت فشار آب اصفهان به دلیل خانه تکانی است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: افت فشار در برخی مناطق از مصرف زیاد آب به دلیل شستشو و خانه تکانی است و ارتباطی با کرونا ندارد.

اکبر بنی طبا  اظهار کرد: مصارف آب استان مطابق سال گذشته است و افزایش خاصی در میزان این مصرف مشاهده نمی‌شود. ظرفیت منابع تأمین آب استان (تصفیه خانه و سایر منابع) که در زمان پیک مصرف (اسفند و پایان خرداد تا پایان شهریورماه) وارد مدار بهره برداری می‌شود نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی افت فشار در برخی مناطق از مصرف زیاد آب به دلیل شستشو و خانه تکانی است و ارتباطی با کرونا ندارد. مردم در این زمان باید با صرفه‌جویی در مصرف آب به توزیع مناسب آن در سراسر استان کمک کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود آب در هیچ نقطه استان وجود ندارد، گفت: توزیع آب با کیفیت و کافی از وظایف آبفاست که به خوبی انجام می‌شود.

بنی طبا با اشاره به اینکه امکان ورود ویروس کرونا به آب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عملیات گندزدایی آب در تصفیه خانه‌ها به میزان کافی انجام می‌شود.

وی درباره مصرف آب استان اظهار کرد: تصفیه خانه آب اصفهان با تمام ظرفیت (۱۰.۵ متر مکعب در ثانیه) در شبکه آبرسانی فعال و بنابراین میزان مصرف اصفهان تقریباً برابر با ۹۰۰ هزار متر مکعب در روز است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درباره قطعی آب در برخی مناطق اصفهان مانند سه راه سیمین، خاطرنشان کرد: اینگونه قطعی آب تنها به دلیل حوادث مربوط به این حوزه است. باید توجه داشت که در شرایط کنونی سطح ذخایر آب استان کاملاً در شرایط خوبی قرار داشته و بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خود، ذخیره دارند و بنابراین از وضعیت خوبی برخوردار است.

بنی طبا افزود: با این وجود از مردم درخواست داریم تا روند مدیریت مصرف آب را در روزهای پیش رو جدی گرفته و در مصرف آب به طور جدی صرفه‌جویی کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد