hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برخی از کادر درمان مسیح دانشوری درگیر کرونا شده اند

برخی از کادر درمان مسیح دانشوری درگیر کرونا شده اند

مدیر بخش ایزوله و قرنطینه بیمارستان مسیح دانشوری، گفت: برخی از پزشکان و پرستاران این بیمارستان درگیر بیماری کرونا شده اند.

محمدرضا هاشمیان، با حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که شب گذشته روی آنتن رفت، با عنوان این مطلب که در مدت ۴۸ ساعت همه بیماران غیر کرونایی از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شدند، افزود: بخش های بیمارستان مسیح دانشوری برای پذیرش بیماران کرونایی آماده است.
وی ادامه داد: تجهیزات و داروی لازم به اندازه کافی وجود دارد و علاوه بر وزارت بهداشت، مردم هم کمک می‌کنند.
هاشمیان با بیان اینکه همه مشکلات با مدیریت درست، قابل برطرف شدن است، افزود: کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری روحیه لازم را دارند و همه در حال کار هستند.
مدیر بخش ایزوله و قرنطینه بیمارستان مسیح دانشوری گفت: برخی از پزشکان و پرستاران، درگیر بیماری کرونا شدند.
هاشمیان افزود: در میان نشانه‌های اولیه کرونا، شایع‌ترین علامت تب است و سردرد و سرفه‌های طولانی از علائم بعدی این بیماری است.
وی ادامه داد: در کرونا بر عکس آنفلوانزا، خونریزی در دستگاه تنفسی مشاهده نشده است و روی هم رفته بیماری کرونا هم مانند آنفلوانزا و…، کشنده است، اما مرگ در کرونا در بازه زمانی کوتاه تری در حال وقوع است.
هاشمیان تصریح کرد: تنگی نفس از نشانه‌هایی است که به محض رویت، فرد باید برای بستری شدن و رسیدگی اقدام کند. البته درست است که درمان قطعی برای کرونا فعلاً وجود ندارد، اما درمان ترکیبی در بیمارستان‌ها در حال اجرا است.
مدیر بخش ایزوله و قرنطینه مسیح دانشوری گفت: با توجه به بحث سرعت بالای فراگیری بیماری کرونا، بیمارستان مسیح دانشوری امکان جذب و پذیرش بیماران دیگر مناطق را ندارد و بهتر است هر فرد در بخش یا منطقه خودش تحت درمان قرار گیرد، البته منعی برای مراجعه بیماران به بیمارستان مسیح دانشوری نیست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد