hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ مشتریان بدون کسر هیچ قیمتی هستند

مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ مشتریان بدون کسر هیچ قیمتی هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسم درتالارها و سالن های اجتماعات استان گفت: مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ دریافت شده از مشتریان بدون کسر هیچ مبلغی هستند.
امیرحسین نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اپیدمی کرونا ویروس در کشور و استان با دستور شورای تامین خوزستان برگزاری تمامی مراسم و اجتماعات مذهبی، جشن ها و عزاداری ها توسط تالارها و سالن های اجتماعات در استان تااطلاع ثانوی ممنوع است.
وی ادامه داد: سالن‌های غذاخوری و فست فودی‌ها نیز در هنگام پخت غذا موظف به رعایت بهداشت و استفاده از دستکش و ظروف یکبار مصرف هستند.
رئیس سازمان صنعت استان خوزستان بیان کرد: در ورودی سالن‌های غذاخوری باید از جامایعی حاوی مواد ضدعفونی برای استفاده مشتریان استفاه کنند.
وی گفت: تمامی رستوران ها و سالن های غذاخوری و مکان های عمومی باید در محل در ورودی از تب سنج برای بررسی میزان تب مشتریان برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت سایر مستریان استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به 11 نفر رسیده که 2 نفر ازاین افراد فوت شده‌اند
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد