hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

 یک تولیدکننده لباس بیمارستانی بنا به نیاز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و بیمارستان‌های درگیر کرونا به لباس‌های ویژه، از امروز خط تولید کارگاه خود را به تولید لباس‌های ایزوله و گان بیمار و روپوش تغییر داد.
محسن شفیعی گفت: ما کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی برای بیماران داریم که در موقعیت فعلی و نیاز شدید و اضطراری بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی به لباس‌های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، به تغییر تولیدات خود در این زمینه اقدام کردیم.
وی که خود از نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ اصفهان است افزود: ما از امروز و در نخستین روز فعالیت تولیدی خود در این زمینه، روزانه ۵۰۰ دست گان بیمار، ۳۰۰ دست گان جراح و روپوش بلند و ۳۰۰ دست کاورهای ایزوله ویژه اورژانس و بیمارستان تولید می‌کنیم.
شفیعی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه کرونا در کشور و استان اصفهان، تولیدات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد.
وی نیروهای اورژانس ۱۱۵ را خط مقدم کرونا دانست و گفت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، بیماران آن‌ها و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان را تامین کنیم. 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز گذشته از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۸ نفر خبر داد و گفت: تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.
آرش نجیمی افزود: نتیجه آزمایش کرونای ۱۰ بیمار جدید در استان اصفهان مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مجموع تعداد افراد مبتلا به این بیماری در این خطه تا امروز ۱۸ نفر است.
وی با تاکید بر اینکه این آمار، جدا از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است، خاطرنشان کرد: بیمار فوت شده، یک زن ۶۴ ساله با بیماری زمینه‌ای در شهر اصفهان بود.
نجیمی با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای کنترل و مقابله با این بیماری در استان اصفهان مواجه نیستیم، اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی در اصفهان به‌طور ویژه برای انتقال افراد مشکوک و بیماران کرونا تخصیص یافت.
شیوع ویروس کرونا در چین و بسیاری دیگر از کشورهای جهان در چند هفته اخیر، اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد