hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زندانیان مستعد بیماری به مرخصی می روند

زندانیان مستعد بیماری به مرخصی می روند

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به شیوع کروناویروس، گفت: با هماهنگی مقامات قضایی استان، تمهیداتی پیش بینی شده تا زندانیانی که شرایط مرخصی دارند؛ شامل افراد مسن و مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، با ارائه ضمانت، تا فروردین ماه به مرخصی بروند. 

اسدالله گرجی‌زاده ، اظهارکرد: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک از ابتلا به کروناویروس در زندان‌های استان مشاهده و گزارش نشده است، با این حال سعی کرده ایم با کمک دستگاه‌های مربوط، تراکم زندان‌ها را در این ایام کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه با دادن مرخصی به زندانیانی که امکان مرخصی دارند، تراکم زندان را کمتر می کنیم، افزود: تمام تلاش ما در زندان‌ها این است که کروناویروس اپیدمی نشود و هرچقدر بتوانیم تراکم زندانیان را کاهش می‌دهیم، می توانیم شیوع این بیماری را کنترل کنیم.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر مواردی از ابتلا به این بیماری مشاهده شود، راه‌های پیشگیری از شیوع و گسترش آن برنامه‌ریزی شده، ادامه داد: با هماهنگی مقامات قضایی استان، تمهیداتی پیش بینی شده تا زندانیانی که شرایط مرخصی دارند؛ شامل افراد مسن و مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، با ارائه ضمانت، تا فروردین ماه به مرخصی بروند. 
گرجی‌زاده با بیان اینکه سعی ما بر این است که اگر این ویروس در زندان اپیدمی شد، افراد مسن و مستعد کمتری در زندان حضور داشته باشند، اضافه کرد: در حال

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد