hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرونا گریبان ۳ خوزستانی را گرفت/یک نفر در اندیمشک جان باخت

کرونا گریبان ۳ خوزستانی را گرفت/یک نفر در اندیمشک جان باخت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳ نفر خوزستانی به کرونا ویروس مبتلا شدند و یکی از آن‌ها در انیمشک جان خود را از دست داد 
فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تا پیش از ظهر امروز، چهارشنبه ۷ اسفند ماه، ابتلای ۳ خوزستانی در اهواز، اندیمشک و هندیجان به کرونا ویروس تایید شده است.
او با بیان اینکه بیمار اندیمشکی مبتلا به کرونا ویروس فوت کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ مورد مشکوک به کرونا ویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذ شده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.
جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمان، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد