hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چایخانه داران و قلیانی های اصفهان از فردا تعطیل می شوند

چایخانه داران و قلیانی های اصفهان از فردا تعطیل می شوند

رئیس اتحادیه چایخانه داران شهرستان اصفهان گفت: براساس ابلاغیه این اتحادیه از فردا صبح (چهارشنبه-۷ بهمن ماه) تا اطلاع ثانوی تمام واحدهای چایخانه و قلیان شهرستان اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا تعطیل خواهند شد.

امیر آبدار ، در خصوص فعالیت واحدهای صنفی چایخانه، قهوه خانه داران و قلیان به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: با توجه به همه گیری این ویروس و بنا بر تصمیم این اتحادیه و اعضای هیئت رئیسه آن، از بعد از ظهر امروز، تعطیلی واحدهای صنفی به آنها ابلاغ می شود.
 وی تاکید کرد: براساس این ابلاغیه از فردا صبح (چهارشنبه-۷ بهمن ماه) تا اطلاع ثانوی تمام واحدهای چایخانه و قلیان شهرستان اصفهان تعطیل خواهد بود.
رئیس اتحادیه چایخانه داران شهرستان اصفهان با اشاره به فعالیت برخی واحدهای صنفی چایخانه غیرمجاز در اصفهان، گفت: متاسفانه این واحدها در مَرغ، کبوترآباد و ... به صورت غیرمجاز فعالیت دارند و اتحادیه هیچ نظارتی بر آنها نداشته و نظارت بر عملکرد آنها بر عهده پلیس امنیت است.
وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ واحد صنفی دارای مجوز زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کنند، افزود: واحدهای دارای مجوز از فردا صبح تا زمان کنترل کامل این ویروس تعطیل خواهند بود.
آبدار گفت: در صورتی که براساس این ابلاغیه واحدی تعطیل نکرد، براساس ماده ۲۸ قانون صنفی با واحد متخلف برخورد و سریعا پلمب خواهد شد و پروانه صنفی آن ابطال می شود.
وی تاکید کرد: واحدهایی که بعد از این مدت برحسب وظیفه انسانی خود برای مقابله یا شیوع کرونا تعطیل کنند، اجرای طرح های تشویقی برای ادامه اشتغال آنها در آینده پیش بینی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد