hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نشست مدیر منطقه و مسئولین شرکت با جایگاه‌داران استان قم برگزار شد

نشست مدیر منطقه و مسئولین شرکت با جایگاه‌داران استان قم برگزار شد

این نشست با هدف آشنائی چهره به چهره نمایندگان مجاری عرضه سراسر استان با مدیر جدید منطقه و بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات عرضه فرآورده‌های نفتی و راهکارهای پیشنهادی در روزهای پایانی سال برگزار شد.                

به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، این نشست به‌منظور تعامل، تبادل نظر و بررسی مسائل پیش‌رو با حضور مدیر و مسئولین اجرائی بخش‌های مختلف منطقه با جایگاه‌داران و مسئولان مجاری عرضه استان و شرکت‌های صاحب‌نشان برگزار شده و تبیین شرایط و راهکارهای مسائل و علل آن مورد بحث قرار گرفت.
بر پایه این گزارش، سید محمود طاهری مدیر منطقه قم، هدف از برگزاری این نشست را آشنائی چهره به چهره با جایگاه‌داران، احراز آمادگی در ایام نوروز و شنیدین نقطه نظرات جایگاه‌داران و پاسخگوئی مسئولین منطقه به آن عنوان کرد.
در این نشست  تمامی نمایندگان مجاری عرضه استان پس از  معرفی خود و جایگاه، مسائل و مشکلات خود را بیان کرده و مسئولین فراخور موضوع به پاسخگوئی و ارائه راهکار و توضیح مجموعه اقدامات در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی مایع و سی‌ان‌جی پرداختند.
در پایان مسئولین واحدهای مختلف به توضیح روند افزایشی اقبال عمومی به فرآورده سی‌ان‌جی، لزوم مدیریت فروش در این حوزه، توضیح سیاست‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، مجموعه عوامل اثرگذار بر میزان فروش و درآمد مجاری عرضه به‌ویژه بخش سی‌ان‌جی پرداخته و  ضمن تبیین موارد لازم به اجرا  به‌ویژه در ایام پایانی سال و نوروز ۹۹ در راستای توجه ویژه به خدمت‌رسانی به زائران و مجاروان کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، اطلاعیه‌های اجرائی به نمایندگان مجاری عرضه تحویل داده شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد