hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اسفند تعطیل است؟

مدارس تهران فردا سه شنبه ۶ اسفند تعطیل است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس تهران طی دو روز گذشته (یک شنبه و دوشنبه) برای ضد عفونی کردن و آمادگی مدارس برای برگزاری کلاس‌های درس تعطیل شده اند.
ا توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس تهران طی دو روز گذشته (یک شنبه و دوشنبه) برای ضد عفونی کردن و آمادگی مدارس برای برگزاری کلاس‌های درس تعطیل شده اند.
هنوز اخباری از تعطیلی مدارس تهران در روز‌های آتی اعلام نشده است، ولی با توجه به اینکه مدارس ۲۴ استان کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شده اند احتمال اینکه مدارس تهران هم تا پایان هفته تعطیل شوند وجود دارد، به محض اعلام تعطیلی مدارس تهران در این خبر اعلام می‌شود.
تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران به ما ابلاغ نشده است۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۷طی ساعات گذشته خبری مبنی تصمیم اعضای شورای تامین استانها منتشر شده با این محتوا «بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و مراکز آموزشی شامل: مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش از روز دوشنبه لغایت چهارشنبه تعطیل است».
مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار میزان، درباره این خبر گفت: هر موضوع مرتبط با ویروس کرونا از تعطیلی مدارس تا قرنطینه شهر و هر چیز دیگر به دستور رئیس جمهور بر عهده وزارت بهداشت است.
ثقفی در ادامه گفت: وزارت بهداشت هر تصمیمی بگیرد آمادگی اجرای آن را داریم. تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران به ما ابلاغ نشده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد