hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پاسخ به ابهامات طرح ترافیک خبرنگاری

پاسخ به ابهامات طرح ترافیک خبرنگاری

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به برخی از ابهامات نحوه ثبت‌نام سهمیه طرح خبرنگاری پاسخ داد.

عمار سعیدیان‌فر  با اشاره به اینکه از روز شنبه (سوم اسفندماه) ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه «تهران من» آغاز شده است، گفت: امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است و خبرنگارانی که سال گذشته نیز در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، امسال نیز باید مدارک خود از جمله معرفی‌نامه، گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان است» بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در قسمت «مشخصات کاربری» به بخش «خبرنگار هستم»، مراجعه و در صورتی که کدپستی خود را وارد نکرده‌اند، کدپستی را اعلام و پس از استعلام‌های لازم، امکان افزودن مدارک فراهم خواهد شد. خبرنگارانی که پیش از این کدپستی خود را وارد کرده‌اند، می‌توانند از همان ابتدا مراحل ثبت‌نام را دنبال کنند. تلاش می‌شود برای ثبت‌نام اولیه، الزامی برای کدپستی نباشد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اینکه روز گذشته پیامی مبنی بر «پایان یافتن مهلت ثبت‌نام توسط سامانه» به کاربران داده می‌شد، گفت: برخی مشکلات از جمله این پیام در روزهای گذشته وجود داشته که در حال حاضر رفع شده و خبرنگاران می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند. مهلت ثبت‌نام تا پایان اسفندماه است و اگر نیاز به تمدید باشد، در زمان لازم اعلام خواهیم کرد.

سعیدیان‌فر تأکید کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو نیز باید در سامانه «تهران من» ثبت‌نام و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی گفت: تا زمانی که فرآیند ثبت‌نام و تائید طرح ترافیک‌های جدید به پایان نرسیده، سهمیه‌های سال گذشته معتبر است هنوز جلسات برای تخصیص سهمیه به رسانه‌ها برگزار نشده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد