hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نحوه اخذ عوارض طرح ترافیک باید مبتنی بر منافع شهروندان تهرانی باشد

نحوه اخذ عوارض طرح ترافیک باید مبتنی بر منافع شهروندان تهرانی باشد

معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: همه ابعاد در طرح جدید ترافیک باید شفاف بوده و درباره نحوه اخذ عوارض هم مبتنی بر منافع شهروندان استان تهران باشد.
 محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک استان تهران، اظهار کرد: در شهریور  سال جاری در پی نارضایتی‌های شهروندان از طرح کاهش آلودگی هوا، مطالبه‌ از شهرداری تهران درباره نحوه و جایگزینی اجرای این طرح داشته‌ایم و مقرر شد شهرداری تهران طرح جایگزین را تدوین کند.
وی ادامه داد: نهایتاً فرصتی چند ماهه به شهرداری تهران داده شد تا با آسیب‌شناسی این طرح، طرح جایگزین و جامع‌تری را ارائه دهد. طرح ترافیک جدید باید چند وجهی باشد و با در نظر گرفتن جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در راستای منافع شهروندان تدوین شود.
معاون امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: آنچه که مردم عمدتاً از اجرای طرح کاهش آلودگی هوای تهران و یا طرح ترافیک در ذهن دارند، کسب درآمد بالا برای شهرداری تهران است.
تقی‌زاده گفت: همه ابعاد در طرح جدید ترافیک که هدف اصلی آن باید کاهش آلودگی هوا باشد، باید شفاف بوده و درباره نحوه اخذ عوارض هم باید مبتنی بر منافع شهروندان استان تهران باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای تدوین طرح ترافیک جدید هم مقرر شد شهرداری تهران جلسات مشترکی را با نمایندگان محیط‌زیست، پلیس راهور، اداره کل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران و جمعی از کارشناسان داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد