hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس و دانشگاه های کردستان تا پایان هفته جاری تعطیل شدند

مدارس و دانشگاه های کردستان تا پایان هفته جاری تعطیل شدند

در راستای مقابله با ویروس کرونا با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی این استان تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

 با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان و کادرهای آموزشی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این استان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان در این خصوص اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای کسی در استان کردستان به ویروس کرونا گزارش نشده است ولی مراکز بهداشتی و درمانی در آمادگی کامل به سر می برند.

محمد فلاحی ادامه داد: تصمیم تعطیلی مراکز آموزشی با تصمیم و بررسی های ستاد مدیریت بحران استان کردستان انجام شده است و انتظار می رود که این گونه اقدام از ورود این ویروس به کردستان جلوگیری کند.

امروز نیز کلیه مدارس استان کردستان تعطیل اعلام شده بود و به همین دلیل تا پایان هفته جاری علاوه بر مدارس، کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان تعطیل خواهند بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد