hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پایان خوش

پایان خوش

او در طول دوران حرفه‌ای کاری خود، دیدارهای مهمی را سوت زده است که از برخی قضاوت‌های مهم او می‌توان به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو و دیدار نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ اشاره کرد.
علیرضا فغانی که فراز و نشیب‌های بسیاری را در داوری از سرگذرانده، حالا و شاید در آخرین روزهای داوری خود، دیدار حساس تیم‌های بلژیک و انگلستان را در جام جهانی ٢٠١٨ قضاوت خواهد کرد. دیداری که خودش درباره آن می‌گوید: «‌خدا را شکر می‌کنم تیم داوری ایران یکی از دو بازی مهم و پایانی را قضاوت می‌کند. خوشحال هستیم که کم‌کاری نکردیم و خدا را شکر می‌کنم که خیلی‌ها اعتقاد داشتند ما می‌توانستیم فینال را هم قضاوت کنیم. فراموش نکنید که خیلی از داوران اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی در روسیه هستند که می‌توانستند این بازی را قضاوت کنند.»
با این وجود، اینجا و در ایران، همه دوست داشتند ادعای سایت ایتالیایی «کالچیو نیوز» درست از آب در می‌آمد که با پیش‌بینی اینکه علیرضا فغانی داور فینال جام جهانی است و روچی ایتالیایی بازی رده‌بندی را قضاوت خواهد کرد، گفته بود: «اگر علیرضا فغانی نبود به طور قطع روچی برای قضاوت دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب می‌شد.» اما این‌گونه نشد و حالا داور ما دیدار رده‌بندی را سوت خواهد زد و داوری از آرژانتین، قاضی دیدار فینال خواهد بود. فغانی حالا و با فاصله زیاد، بی‌تردید بهترین داور تاریخ فوتبال ایران و یکی از برجسته‌ترین داوران تاریخ فوتبال آسیاست. چهره‌ای شناخته شده برای فوتبال ما که باید امیدوار بود مثل بسیاری چهره‌های بین‌المللی دیگرمان با او برخورد نکنیم. چیزی که خود او نیز به آن امیدوار است: «از مردم ایران تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند و از آن‌هایی که حاشیه درست کردند تشکر می‌کنم و دعا می‌کنم به راه راست هدایت شوند!»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد