hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مشهد| رونق گیشه با اکران«هزارپا»

مشهد| رونق گیشه با اکران«هزارپا»

در هفته گذشته فیلم‌ها درحالی با کاهش فروش مواجه شدند که فیلم «هزارپا» با بازی رضا عطاران و جواد عزتی به تنهایی این کاهش فروش را جبران کرد.
جدیدترین ساخته ابوالحسن داوودی با فروشی نزدیک به ٣٠٠ میلیون صدر جدول را به خود اختصاص داده‌است. فیلم‌های «تگزاس»، «دشمن زن»، «دارکوب»، و «خجالت نکش» با اختلاف فاحشی از صدر جدول، همچون هفته گذشته بدون تغییر در رتبه دوم تا پنجم جدول جای گرفته‌ا‌ند. در باقی رتبه‌های جدول نیز تغییرات آن‌چنانی دیده نمی‌شود. تنها فیلم جدید اضافه شده به جدول، فیلم «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار و با بازی محمدرضا فروتن و مهتاب کرامتی است که اکنون تنها در سینما گلشن روی پرده
رفته‌ا‌ست.
﷯ فروش معمولی تئاترها
با درنظرگرفتن تعطیلی میان هفته و ایجاد وقفه‌ در اجرای تئاترهای مشهد، فروش نمایش‌های روی صحنه نسبت به هفته گذشته رشد چشمگیری نداشت. در این هفته تئاتر «تاریکی» با فروشی پنج میلیون تومانی جمع فروشش را به ٢٣ میلیون رساند و همچون دو هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفت. با وجود آنکه تجربه نشان داده‌است نمایش‌های کمدی موزیکال معمولا نمایش‌های پرفروشی هستند، دو تئاتر موزیکال «قهرمان شو» و «شهر گربه‌ها» رده دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند و بعد از نمایش تاریخی-روان‌شناسانه «تاریکی» قرار گرفته‌اند. نمایش کافه‌ای «من مرتضی تنها هستم، یک روایت از مریم» و تئاتر اجتماعی «نفت دایناسورها را خورده‌است» نیز آن‌چنان که باید در گیشه تئاتر موفق نبوده‌اند و تا این لحظه نتوانستند انتظارها را برآورده کنند. در میان تئاترهای روی صحنه، خوانش «جمعه سیزدهم» نیز بعد از وقفه‌ای دوباره اجراهایش را از سرگرفته‌است و در پایان سومین هفته تیرماه به فروشی نزدیک به ٨٠٠ هزار تومان دست پیدا کرده‌است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد