hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشکیل 10 کمیته تخصصی آماده خدمات‌رسانی نوروزی در قم

تشکیل 10 کمیته تخصصی آماده خدمات‌رسانی نوروزی در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: 10 کمیته ویژه آماده خدمات‌رسانی نوروزی به زائرین و همشهریان هستند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، با اشاره به تدوین طرح استقبال از بهار، اظهار کرد: اهم اهداف و برنامه‌هایی که برای نوروز دیده شده شامل 10 برنامه است که از آن جمله خدمات‌رسانی به زائرین و شهروندان، اطلاع‌رسانی، اسکان، بهبود سیما و منظر شهری، زیباسازی، ارتقاء نظم، ایمنی، تامین مایحتاج و ارزیابی عملکرد و… است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم به تشکیل 10 کمیته زیرمجموعه این ستاد اشاره کرد و گفت: چارت اجرایی در ستاد نوروزی شهرداری شکل گرفته و هدف این بوده که کارهای خدماتی برای زائرین و مسافرین توزیع شود.
میرهادی با اشاره به شرح وظایف کمیته‌های این ستاد، گفت: کمیته‌های اجرای به ریاست شهرداران مناطق و سازمان‌ها تشکیل شده که موارد اجرایی در سطح شهر را با عنوان طرح استقبال از بهار پیگیری می‌کنند.
وی با تاکید بر ضرورت مناسب‌سازی سیما و منظر شهری، زیباسازی، لکه‌گیری معابر و… گفت: اجرای سیستم یکپارچه مدیریت سیما و منظر شهری نیز در دستور کار است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه پنج پایگاه در ورودی‌های شهر اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائرین و مسافرین را در دستور کار خواهند داشت، افزود: ستادهای اطلاع‌رسانی شهرداری از 25 اسفند تا 25 فروردین فعال خواهند بود و در مبادی ورودی شهر استقرار خواهند داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد