hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| اهدای نشان شهروندی قم به شهردار نبطیه لبنان

قم| اهدای نشان شهروندی قم به شهردار نبطیه لبنان

نشست مشترک مدیران شهری قم با شهردار و مدیران شهری نبطیه لبنان، با حضور دکتر مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم، عبدالله جلالی، رئیس شورای شهر قم، محمدمهدی شریعت‌مدار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، احمد کحیل شهردار نبطیه و برخی اعضای شورای شهر برگزار شد.

شهردار قم در این دیدار با تأکید بر ظرفیت‌های عظیم مشترک بین قم و نبطیه لبنان بیان کرد: امیدواریم تفاهم‌نامه منعقدشده بین دو شهر وارد فاز عملیاتی شده و نتایج مطلوبی برای هر دو منطقه داشته باشد.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با بیان اینکه بیش از 22 هزار نفر از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان بازدید کرده‌اند گفت: شهر نبطیه بین 40 تا 45 هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری نبطیه با تمام توان خود با 80 نفر نیروی انسانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم این شهر و برگزاری باشکوه این هفته فرهنگی فعالیت کردند. وی به برنامه‌های هفته فرهنگی قم در نبطیه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه جنبی این هفته فرهنگی 4 هزار مترمربع مساحت داشت و پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در پارکی مزین به نام ایشان برافراشته شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت. دکتر احمد کحیل شهردار نبطیه نیز با تأکید بر اینکه بعدازاین نمایشگاه مسئولیت شهرداری نبطیه و قم بیش‌ازپیش شده است گفت: باید به دنبال این باشیم که فاصله‌ها را کاهش داده و حامی ارزش‌هایی باشیم که دو شهر قم و نبطیه آن‌ها را دنبال می‌کنند. وی یکی از نتایج رویداد فرهنگی قم در نبطیه را امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو شهرداری ذکر کرد و افزود: به دنبال این هستیم که این یادداشت تفاهم را تبدیل به برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد