hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| چهل پایگاه مسجد به امکانات ورزشی تجهیز ‌می‌شود

قم| چهل پایگاه مسجد به امکانات ورزشی تجهیز ‌می‌شود

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه ۲۷ پایگاه مسجد در شهر قم به امکانات ورزشی به‌تناسب محیط مسجد تجهیز شده است گفت: درصدد هستیم به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ مسجد را تا پایان سال به امکانات ورزشی متناسب با مسجد تجهیز کنیم.

حسن مالکی‌نژاد اظهار داشت: سیاستی که در کمسیون فرهنگی شورای شهر در نظر گرفته‌ایم این است که مساجد علاوه بر نمازخواندن دیگر خدمات از جمله امکانات ورزشی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه 27 مسجد در شهر قم به امکانات ورزشی به‌تناسب محیط مسجد تجهیز شده است، افزود: پایگاه‌های فرهنگی ورزشی این 27 مسجد فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند دیگر مساجد نیز باید درخواست‌های خود را به منظور تجهیز پایگاه‌های مساجد به شهرداری این منطقه ارائه دهند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

شهردار منطقه سه قم نیز با اشاره به مشکلات فاضلاب در این منطقه اظهار داشت: متأسفانه سازمان آب و فاضلاب در حق این منطقه کم‌لطفی می‌کند.

سید شمس‌الدین نعمتی افزود: برای آسفالت کردن خیابان‌ها از تمامی اداراتی که در ارتباط با حفاری‌ها ذی‌نفع هستند استعلام می‌کنیم و از این امر اطلاع دارند که در صورت آسفالت کردن خیابان‌ها تا چهار سال حق حفاری ندارند اما اکنون عمده گلایه‌های مردم این بوده که سازمان آب و فاضلاب مدعی شده که شهرداری مجوز برای حفاری نمی‌دهد درصورتی‌که این ادعا کذب است.

شهردار منطقه سه قم به افزایش خدمات بیمارستان شهید بهشتی اشاره و عنوان کرد: درون بیمارستان شهید بهشتی قم مازاد بر فضای خود برای ارائه خدمات ساختمان ساخته می‌شود به همین دلیل مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کند اما برای برطرف کردن این مشکل فضایی برای پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته‌شده که در حال پیگیری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد