hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایش «شاهین و گرگ های بلا» در شهر قم به روی صحنه رفت

نمایش «شاهین و گرگ های بلا» در شهر قم به روی صحنه رفت

نمایش کودک و نوجوانِ «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی محمد جواد پیروزی در تالار مرکزی قم به روی صحنه رفت.
محمد جواد پیروزی در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران، با اشاره به اجرای نمایش شاهین و گرگ های بلا در قم، بیان کرد: این اثر توسط گروه ایده و بر اساس طرحی از مجید امیری و بازی بازیگرانی چون؛ حمید لاجوردی، ماشاالله کوهستانی، عطا منتظری و فریده یوسفی به روی صحنه رفته است.
وی با بیان اینکه این نمایش به همت حوزه هنری قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تولید شده است؛ گفت: هدف ما از این نمایش تبیین ارزش های اخلاقی همچون دوستی، امانت داری و بخشش برای سنین کودک و نوجوان با زبان هنر بوده است زیرا هنر بهترین روش برای فرهنگ سازی و ایجاد بستر آموزشی مناسب در این سنین است.
کارگردان نمایش شاهین و گرگ های بلا افزود: ما این نمایش را برای گروه سنی کودک و نوجوان آماده کرده ایم و در این راستا کیفیت اثر در اولویت کار ما بوده است، البته مخاطب ما خانواده نیز است و سعی شده ارتباط گیری خوبی بین همه مخاطبان و بازیگران ما ایجاد شود که به حمدالله در این چند شب با استقبال خوبی روبرو بوده ایم.
پیروزی سالن نمایش را زیر ساخت مهمی در احیاء فرهنگ نمایش در شهر قم دانست و گفت: علی رغم چند سالن که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ساخته شده است اما ما با کمبود سالن نمایش روبرو هستیم ضمن اینکه سالن های ساخته شده زیر ساخت های لازم برای اجرای نمایش را ندارند.
گفتنی است نمایش « شاهین و گرگ¬های بلا» از 10 بهمن لغایت 10 اسفند ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۹ در سالن آمفی تئاتر تالار مرکزی شهر به نشانی: بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، میدان نواب به روی صحنه می‌رود همچنین علاقه مدان می توانند بلیت نمایش را از سایت بیلیتاما به نشانی www.bilitama.com خریداری کنند و یا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۶۴۹۱۰۶۹ تماس حاصل کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد