hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آسفالت و ساخت و ساز بدون مجوز بیشترین موضوعات مردمی سامانه

آسفالت و ساخت و ساز بدون مجوز بیشترین موضوعات مردمی سامانه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: مشکل آسفالت و ساخت و ساز غیرمجاز بیشترین موضوعاتی است که مردم در تماس با سامانه 137 در حوزه مناطق با این سامانه در میان گذاشته‌اند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به بیشترین موضوعات مد نظر مردم در تماس با سامانه 137 در حوزه مناطق در دیماه، گفت: در منطقه یک بیشترین تماس‌ها مرتبط با آسفالت محل حفاری با 55 تماس بوده که پس از آن ساخت و ساز بدون مجوز با 49 تماس، لکه گیری آسفالت با 48 تماس، سدمعبر اصناف با 47 تماس و خاک و نخاله غیرمجاز با 41 تماس بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه در منطقه دو نیز سد معبر بیشترین میزان تماس را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: در این منطقه سدمعبر اصناف، خاک و نخاله غیرمجاز، مزاحمت اصناف و برخورد درخت با سیم برق بیشترین موضوعات مد نظر مردم بوده است.
کلانترزاده با تاکید بر اینکه لکه‌گیری آسفالت، هرس درختان و آسفالت محل حفاری بیشترین موضوعات مرتبط با منطقه سه بوده است، اظهار کرد: در منطقه چهار نیز ساخت و ساز بدون مجوز، آسفالت محل حفاری، نشست معابر، خاک و نخاله غیرمجاز و لکه گیری آسفالت بیشترین موضوعات را به خود اختصاص می‌دهند.
وی خاک و نخاله غیرمجاز، سدمعبر اصناف در منطقه پنج، ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر دست‌فروشان دوره‌گرد و خاک و نخاله غیرمجاز در منطقه 6 و ساخت و ساز غیرمجاز و سدمعبر اصناف در منطقه هفت را بیشترین موضوعات مد نظر مردم در این مناطق دانست و افزود: در منطقه هشت نیز سد معبر دست‌فروشان و جمع آوری شاخ و برگ هرس‌شده درختان جزو بیشترین موضوعات بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد